Sekėjai

2011 m. rugsėjo 16 d., penktadienis

cry if it makes you feel better

Sunkios ir nervingos dienos. Laikas eina nesustodamas ir... Jau penktadienis. Turėsiu laiko pailsėti nuo visko,o gal net sutvarkyti tuos begalę reikalų su draugais ir panašiai. Nemanau,kad greit pelnysiu jų pasitikėjimą, juk tiek mažai laiko praėjo nuo tos dienos... Bet stengsiuosi kuo greičiau atgauti savo draugę ir įrodyti jei,jog pasikeičiau tikrai! Ir šį kart paskutiniam kartui pasikeičiau ir daugiau to nebebus. Aš kiek vieną rytą pasižiūriu į save veidrodį,žiūrėdama pakraipau galva,apžiūrėdama kiek vien smulkmena.. Nusišypsau,pasižiūriu sau į akis ir atrodo jog esu visiškai kitas žmogus. Žmogus kuris džiaugiasi kiek viena diena,kuris laimingas,kurį buria būrys šiltų draugų.. Viena draugė kuriai noriu labai padėkoti,kuri visad su manim kartu ir aš ją labai myliu tai - Gustė Jakimavičiūtė. Nuostabus žmogus,ji man padeda kai man būna sunku,supranta mane,o ne padaro,kad kentėčiau ir verkčiau. Ji labai superinis žmogus,kuria labai vertinu ir vertinsiu visad. Atsirinkau netikrus draugus ir brangiausius ir net apsidžiaugiau,jog anksčiau sužinojau kokie žmonės manimi tik naudojasi. Kiek viena diena darysiu kitaip,aš ja keisiu,nesėdėsiu viena ir neverksiu,o būsiu kupina laimės,kad niekam nebuvo per vėlu suprasti kas tokie aplink mane supantys " draugai " . Pasikeičiau,pilnai pasikeičiau. Žinau daugybę paslapčių ir šiaip minčių kurių negalėčiau bet kam pasakyti ir jas saugau. Nežadu niekam jų sakyti,kad ir kaip maldautu. Nesvarbu ar užpyks,kad nepasakiau,bet - nėra tam blogo kas neišeitų į gera! Linkiu gero penktadienio nakties,gerų akimirkų per mini atostogas! :D ir šiaip linkiu džiaugtis tai ką turite ir džiaugtis kiek vieną sekundę! O ryt aš lėkiu jodinėti su pačiom pačiausiom,taigi iki kito karto mielieji! :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą