Sekėjai

2011 m. rugsėjo 2 d., penktadienis

today i'm study

Vakar neberašiau daugiau įrašų,kaip keista,jog vakar įrašas buvo tik vienas..Šiandien pasistengsiu rašyti daug,kaupti idėjas,mintis ką rašyti. Šiandiena atsikėliau sunkokai,sudėjau viską į kuprinę,pavalgiau ir lėkiau į mokykla. Mokykloje visi draugai,linksmos pertraukos ir... Šiandien švenčiau savo gimtadienį klasėje, nors ryt mano gimtadienis švenčiau anksčiau. Su draugais suvalgėme šakočio su limonadu užsigėrė ir bėgom žaisti palei visą mokyklą slėpynių. Buvo fantastika,labai patiko bėgti su draugais ir tyliai šnibždėtis,kad niekas neišgirstu...
Matematika,man joje nesiseka,nesuprantu jos ir viskas,nieko ir nepadarysi! Bet visiems ir pačiai sau prisižadėjau gauti labai gerus pažymius,todėl kaip ir pavadinimas pasikartosiu : Today I'm Study! :)) Bandysiu suvokti sau nesuprantamą dalyką kaip - matematiką. Tikiuosi pasimokinusi,nebus jokių kliūčių ir mokysiuosi gerai. Nepatinka tie žmonės,kurie prisižada ir nieko nedaro. Aš stengsiuosi būti ne tokia,daugiau laiko skirsiu matematikai ir kitom pamokom,o ne kompiuteriui,tikiu,jog man pavyks!
Taigi tiek manyčiau šį kart ir parašysiu dar jums,apie savo mintis,ką aš galvoju apie kai kuriuos dalykus. Iki kito karto! :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą