Sekėjai

2011 m. rugsėjo 2 d., penktadienis

don't worry

Dar jūsų nepaliksiu vienų,kaip pastebėjote,negaliu be blogo. Patinka rašyti ir dėstyti mintis savaip. Šį kart rašysiu apie savo - wishes. Norai,jų tiek daug, visi jie skirtingi ir kartais būna menki,bet vistiek tai šioks toks noras. Aš asmeniškai turiu daugybę jų,kad ir kaip būtų liūdna jų visų neišpildysiu,bet stengsiuos nors kiek,nors kiek laimės ir džiaugsmo sau. Norėčiau,jog nebūtų jokių intrigų su manim,jog bučiau nesusijusi su visom tom "draugystėm" kurios baigiasi be galo ir nežinia kada vėl atsinaujins.. Norėčiau,kad nesukčiau galvos,ką darysiu šiandien,o ką dabar o ką dabar ir pan. jog žinočiau,kad visi bus šalia manęs,ir pasikvies mane į lauką,žaisti kartu. Noriu,jog mokykloje bučiau labai gera mokinė,ypač matematikoje,jog susitelkčiau į mokslą ir juo užsiimčiau. Noriu, kad visi su manim draugautų ir nenorėtu manęs prarasti,kad nors kam bučiau labai svarbi.O šis noras man ypatingas- noriu,jog nereikėtų man verkti,dėl nieko,dėl jokių pašaipų,dėl "draugių",dėl įžeidimų, gal nuo traumų,pargriuvimų.. Tiesiog didelis,didelis noras - Būti Mylima. Visi to nori,visi to trokšta,o aš trokštu to labai,labai labai! viskas mano gyvenime pasikeistu,viskas! nebūčiau susinėrvinusi,pykta,nelinksma,blogos nuotaikos. Visada tiesiog šypsočiausi ir džiūgaučiau iš džiaugsmo,kurį suteikė vienas didelis noras,kuris susideda iš daug mažyčių norų. Gal kadanors man pavyks išpildyti norą,aš tikiu, aš galiu! Nuo šiandien viską pradedu kitaip. Jokių intrigų,jokių melų,jokių apkalbinėjimų. Aš- kitas žmogus,ne tas kuris perkrauna kitam neigiamas energijas. Nors žadėjau daug kartų,šis paskutinis ir aš tuo užtikrinta. Manau jog šiandien bus viskas, iki rytojaus mielieji ir dar kartą labos nakties!! :*


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą