Sekėjai

2012 m. sausio 23 d., pirmadienis

hihi

Sveeiki,sori už visą tą pragaištą laiką,per kurį jums neparašiau,nepamenu kada tai buvo..^^ Kas apie mane....O apie mane,tai...Viskas puiku,pykčių nėra,viskas tvarkoj. Tiesiog niekuom nesiskundžiu. Tik va,kamuoja tas mano klausimas : ,,Negi per Valentino dieną busiu viena?"
Ach,nenenene. Tik ne tai. Forever alone,kaip gi kitaip! Taigi whos owns my heart?:D tai vat,kabinsim berniukus,o dabar biškutis ne apie tai. Viskas puiku,neskaitant matematikos,ji mane kamuooja,jos nič nieko nemoku,o mes trečiadienį rašom kontrolinį,tai bent! Na prie matematikos man nekas,turėčiau labiau susikaupti,bet kaaaip,aš niekaip nesuprantu tų visokių formulių,jos mane erzina.. Čia jau žinoma,mano problemos,turiu stengtis belekaip. Dabar labai skubu jums rašyti,gal gali pasitaikyti keletą klaidų,bet labai jau nepykit:D Taigi,kiek mačiau draugė sau pasilengvino darbelį,kad jai parašytu į fs apie ką rašyt. Taigi ir man jūs padėkit,parašykit įdomių tėmų apie ką man jum parašyti. Stengsiuosi dažniau rašyti jums,nes turėčiau tikrai daug ką papasakoti. O dabar gero rytojaus ryto ir likusio vakaro,bučkis! xoxo

http://www.formspring.me/Simutukas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą