Sekėjai

2012 m. sausio 7 d., šeštadienis

Saturday

Labas rytas. Norėčiau šiandien dar ką nors jums daugiau parašyti. Pradėsiu nuo ryto. Taigi atsikėliau apie dešimt,šiaip neatsikėliau o prikėlė draugė...Pasportavau,nusiprausiau ir pasidariau skanius pusryčius. Tiesa naujiena mano gyvenime- nevalgau saldumynų ir numečiau keletą kilogramų:D Labai džiaugiuosi,nes artėju prie savo tikslo^^. Susitarėme su drauge eiti į miestą,turim abidvi reikalų,taigi dabar ruošiuosi,eisiu darytis nuotraukų. Kaip keista, turiu nuotraukų pasidarymui su tais žmonėm,su kuriais dabar susipykusi ar net nesueinu,bet manau prisimint senus laikus bus gerai! Ir šiaip,jei tie žmonės skaitys dabar ką aš rašau,tai norėčiau pasakyt,kad elgiuosi taip,ar varau ant jūsų yra dėl vieno dalyko,kad jus mane žeminot, jum rūpėjo ta pati,nors sakėt jei niekada neatleisit.. Aš tai darau ne dėl to,kad buvau tik jus supykdyt,tiesiog atvesti į protą,kad suprastumėt. Bet jūs manęs nesiklausėt taip ir gavosi. Šiaip,užmiršau viską ką padarėt ar panašiai. Tiesiog išmokė mane tokia būti nusispjaut ir nebėgiot palei šiknas. Šiaip žinau ką apie mane jūs galvojat,bet norėjau jums pasakyt,dėl ko taip padariau.. Tiesiog,kai pasakysiu šita sakinį,tas žmogus kuriam dabar sakau supras,kad tai jam - aš norėjau su jum labai gerai sutarti,būti gerom draugėm. Pameni? Prie tavo namų,kai aiškinomės...
Gyvenu šiaip gerai,viskas klostosi gerai,tik kažkoks nerimas mano širdyje,kažkas lyg nesava. Bet nesuprantu vieno dalyko,kodėl nieks nesupranta manęs,taip gal mano draugės ir supranta. Bet kiti,laiko mane tokia kuriai rūpi skleisti viską,nors man jau melas pro kraštus bėga,aš negaliu,mane jau nėrvuoja,matyt,kaip lenda į šikna,nu dieve! Dar pasibučiuokit. *labai nėrvina*. Kai žinai,kai girdėjai ką neseniai ji sakė,o dabar...Na,o dabar man viskas puiku,nesvarbu,kad ir kaip nėrvuotu,bet man viskas yra puiku. Turiu drauges,tikras,geras. Ir jas branginu. Artėja pavasaris,laukiu nesulaukiu,tikriausiai šie metai bus tobuli. Taigi geros dienos,o aš baigiu rašyti! xoxo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą