Sekėjai

2012 m. sausio 6 d., penktadienis

People Change

Taigi pirmas įrašas šiais metais,pasiruošusi pasakoti vis daugiau,rašyt daugiau negu pernai. Tikrai turėsiu ką rašyti,nes šie metai kur kar įdomesni ir man daug ką reiškia. Turiu įrodyt,kad galiu būti kitu žmogum,kitokia išvaizda.Tiesiog pavadinčiau tai net mini kerštuku:D
Eina laikas žiauriai greitai,man net pačiai keista,kad žiema bėga greitai,bent jau man.. Jau pavasaris,laiko nedaug iki vasaros- "mano sužibėjimo,, :DD Aš dabar pamenu,kiek laiko tam ruošiausi ir neprisiruošiau,o dabar,tiesiog net netikiu,kad pati galiu,ir tą darau:) Labai didžiuojuosi savimi,kad galiu kažką keisti savyje,ką visada norėjau tai padaryti,kad atsikračiau dviveidžių žmonių. Pastebėjo,net visi aplinkiniai,dauguma šeima,jog visada su šypsena,kai jų pati atsikračiau, pati tai jaučiu,kad gyvenimas be jų yra nuostabus,niekada negalvojau,kad bus taip lengva. Na ką,tikiuosi,kad šventes atšventėt puikiai,tai su šeima,draugais ar giminėmis. Aš tai pat puikiai viską atšvenčiau. Gavau dovanų labai džiaugiuosi, bet man šiek tiek banalu girtis. Turiu labai gerus draugus,juos labai myliu,va bučkis jums :* ir šiaip,tie mano draugai kurie skaito mano blogą,labai jums ačiū už viską. Už mano šypsena,už viską ką jus man pagelbėjot:* Klaudija,Ieva,Rugile,Simona C,Eva,Meda,Karoli:* labai jums ačiū. Ačiū ypatingai Ievai su Klaudija,jus mane atitraukėte nuo tų žmonių kurie skleidė man blogą energija,aš jums labai dėkoju ir labai jus myliu. Bus vasara puiki su jumis,daug naujų draugų,daug visko naujo. Na ką,manau su šiuo įrašu baigsiu.. Žmonės keičiasi,kartais į blogą pusę,o kartais į gerąją. Aš keičiausi daug kartu,bet štai atsisuko mano geroji pusė,xoxo! :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą