Sekėjai

2012 m. vasario 11 d., šeštadienis

hey ppl!

Sveikučiai! Taigi dabar pas mane šyštadienioo rytas:D Ir žiauriai gražus dangus ir šiaip puikus vakaras!! Taigi jeigu apie šiandiena tai ir pradėkim. Atsikėliau nežinau kada,nežiūrėjau į laikrodį,bet gal apie devynias,plepėjom su mama apie mano sapnus ir žiūrėjom ką reiškia,taigi meilė be atsako gręsią ir tipo,kad aš protinga ir stipraus charakterio. fuck yeah! Taigi nupėdinau į virtuvę,užkaičiau arbatinuką ir pritaisiau arbatos. Šiek tiek patinginiavus prie teliko, ėjau mankštos padaryt,o toliau prisėdau prie kompo,taigi nieko naujo ir nenutiko.. Tėvai netrukus išvažiavo,tai buvau trumpai alone ir dainavau per karaokeparty,tikiuosi,kad kaimynai netyčia neišgirdo..^^ :D Grįžo tėvai ir atvežė man krevečių!! yay,taigi paruošiau krevetes ir visi pavalgėm labai skaniai. Hmm,ką dar?? Tiesa... Nepagailėkit ir rašykit apie ką rašyt,manau parašysiu apie klasiokus,bet tikrai visų foto negausiu:D Tai va,kolkas jau baigiu,bet šiandien grįšiu. bučkis! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą