Sekėjai

2012 m. vasario 11 d., šeštadienis

about me

Sveiki,dar kartą sugrįžau.:D Taigi kažkoks tai anonimas,pasiūlė per fs padaryti šiek tiek keletą faktų ar tai dalykėlių apie save. Na taigi,ačiū už pasiūlymą. :)

about me:
1. labai mėgstu nusišnekėt
2. turiu gerą humoro jausmą (bent jau tai man dažnai sako)
3. Esu žiauriai drąsi ir visi visur mane vedasi nes patys bijo,hehe super hero!:D
4. Mėgstu daužyt bernus:D
5. Turiu labai keistą svajonę: parašyti jaunimui knygą:D
6. Esu pernelyg draugiška,tad tuom kartais užknisu.
7. Esu nekaaaantri
8. Man draugas gali guostis į valias,aš moku užjausti!
9. Žiauriai myliu gyvūnus.
10. Esu siaubo filmų fanė,aš juos dievinu!
11. Nekenčiu tortų.
12. Man žiauriaaaai neskanu baltas šokoladas.
13. Mėgstu paklausyt keistos rūšies muzikos kaip : čiulba paukščiai,jūra ošia,vanduo pliumpsi, žodžiu tokia relaax,ypač prieš miega ir labai tinka jogai:D
14. Dievinu gatvės šokius, dažnai šoku ir maišau įvairių stilių šokius į vieną šokį.
15. Mano juokas yra dievo dovana! nes jis toks juokingas:D
16. myliu savo duobutes!
17. žiauriai lepinu geriausius draugus ar vaikiną.
18. esu laisvaaaaaaaaaa per valentinkę
19. i don't care ką kiti pasakys:)
20. Esu stipraus charakterio.:)

Okey ppl, xoxo! :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą