Sekėjai

2011 m. lapkričio 18 d., penktadienis

You&I

Užsivedu ant vėl tos pačios temos,kuri visada aplanko mano mintis. Gal kartais atrodau linksma,bet viduje aš nenusiteikusi juoktis. Skaitai knygas,žiūri filmus apie meilę ir galvoji kada gi tai mane aplankys? Ir galvoje vis sukasi žodžiai: Kaip mielaa;ach,kaip gražu; kada tai bus man?; Bet vis dar to nesulaukiau... Turiu man patinkantį žmogų ir noriu jį matyti dažniau,bet tik retkarčiais mūsų keliai susiduria,nebendraujam kaip anksčiau,kai juokdavomės kartu. Tik susirašom kada,bet labai retai. Noriu pasikeisti ne vien dėl savęs,o dėl jo,kad jis į mane žiūrėtu ir mes vėl bendrautumėm kaip anksčiau tik dar geriau. Bet bus sunku,turėsiu konkurenčių,kurios vis dar nepralaimi,šiame žaidime aš jau pralaimėjus.. Bet žaisiu iš naujo,visai kitokia ir su kitais tikslais. Su juo pakalbėjus man suvirpa širdis,per kūną prabėga šiurpuliukai.. Man jis tikrai patinka ir noriu but su juo dažniau.. Gal ir atrodo,kad tai neįmanoma,kad jam gal net patinka kita ar jam sunku įtikti? Bet ne,aš jį pažįstu jam visai lengva įtikti,tik šypsena,juokas ir gali būti jo favorite:) Artėja linksma bet ir sunki vasara,kadangi ko aš noriu,stengiuosi ir gauti!
p.s- šiandien su labai mažu įrašu pasiruošusi esu,bet tikiuosi dar parašysiu kelis:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą