Sekėjai

2011 m. lapkričio 8 d., antradienis

viskas ko man reikia-lova..

Susiruošiau šiandien parašyti įrašą,apie...apie mano šiandienos diena ir visa tai,kas dabar supasi mano galvoje. Ryte pati atsikelti nesugebėjau,prikėlė tėtis,nenorėjau niekur eiti iš šiltos savo buveinės,bet vis dar girdėjau tėti besakanti,kad turiu būtinai keltis,antraip pavėluosime..Pradėjau praustis,vilktis ir vis dar akys merkėsi,liko tiek mažai laiko,o aš dar tik ruošiausi dėtis kuprinę..Nulėkusi į mokykla,viskas taip kaip ir turi būti,pirma pamoka praėjo labai lėtai,išvis visa diena ėjo labai lėtai. Galvojau tik apie šilta lovą,televizorių ir saldu miegą. Grįžusi namo,atsiguliau ir užmerkiau akis...Vos nepramiegojau ansamblio,prisikėlusi ėmiau skubėti. Dabar aš jau grįžau visur sutemę,bet man labai patinka kai eini takeliais kur apšviečia naktiniai žibintai..Kojos skauda ir jos vos atsilaiko šiam krūviui.. Turiu padaryti namų darbus,bet jų neprisiruošiu,nes negaliu susikaupti jomis. Deduosi kuprine,arba išvis tik ryte susidėsiu ir einu gultis,su karšta arbata ir pasidarysiu vakarienę. Šiam įrašui pritaikiau tokia blankią spalvą,kuri taip man primena drėgnumą,lietų ir viska tokio nykaus.. Dar net negaliu patikėt,kad taip laukiu kalėdų,sniego ir visos šventinės nuotaikos,net keista..Taip norėdavau vasaros kai siautė už lango pūgą,ir buvo viskas ko dabar noriu. Viskas,einu ilsėtis,net neįsivaizduoju kas man darosi..Sergu ar pavargusi iki gyvo kaulo..Labanaktis,skaitytojai!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą