Sekėjai

2011 m. lapkričio 23 d., trečiadienis

Christmas Lights



Kalėdiški sausainukai,omnomnom:)
Per visus namus,kvepia pyragais/sausainias:)


Kalėdos,kalėdos,kalėdos- tai kiekviena man šaunanti mintis į galvą. Kiek daug kieno blogus skaičiau,visi stipriai laukia kalėdų..Neatsilieku ir aš!:) Labai laukiu kalėdų,tos kalėdinės dvasios,tų mirgančių lempučių,su draugėmis prie filmo susisėsti su karšta arbata. Šiandien buvo šokiai,eidama visur žmonės buvo be nuotaikos,vienas vaikas taip prie maximos įsijautė ir sužviegė: KALĖDOS!
Iš karto nuotaika pakilo:) visi aplinkui žmonės pradėjo juoktis ir ėjo išsišiepę iki ausų.. O aš karpau snaiges,pasileidusi garsiai kalėdinę muzika ir dainuoju kartu. Taupau pinigus dekoracijom,dovanom ir viskam kas susyja su kalėdomis! Maxima papuošta kalėdų seneliais ir snaigėmis,žiūrėdama net pražiopsojau šviesoforą..Atsisukau o jau mašinos man pipsėjo,kokia vis dėl to esu pamišusi dėl kalėdų.. Atgal parėjau su draugę,pasišnekučiavom apie kalėdas,apie naujuosius prisijuokėm ir išsiskyrstėm. Dabar žiūriu įvairias nuotraukas,tuo tarpu darau ir namų darbus.. Kartais paklausiu: Kur tas sniegas??! taip tikiuosi jį išvysti greitai,visi kiemo vaikai susiburs vidury kiemo ir suksis ratų kol susisuks galva. Ach laukiu ir tų filmų apie kalėdas,pvz: ,,Vienas Namuose" visada lyg pranešėjas,kad jau netrukus kalėdos.Liko mėnuo iki kalėdų,atostogų,ganetinai turiu dar laiko susitaupyti pinigus ir neatsilikti nuo dovanų:) Štai kelios nuotraukos kurios labai primena kalėdas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą