Sekėjai

2011 m. rugpjūčio 31 d., trečiadienis

sugrįžimas

Sveiki,tiems kurie mane skaito :) Buvau visiškai pamiršusi šį blogą,net nežinau kiek kartų rašiau,kad grįžau ir rašysiu vėl ir vėl ir vis negrįždavau.. Ši kartą bus visiškai kitaip,sugrįžau visiems laikams. Pasijutau negerai,nes neturėjau kur išlieti savo jausmų,emocijų ir žinoma minčių.. Nors ir vasara,net manai jog neturėjau laiko dėstyt mintis ar pan. tikrai nee,turėjau laiko,bet nesiruošiau rašyt per vasarą,tiesiog vasaros pabaiga buvo šiek tiek nuobodoką,neišlindau į lauką taip dažnai kaip galvojau.Vasarą buvau parodžiusi daugybę ašarų aplinkiniams,nebuvau visada linksma,su plačia šypsena. Draugės,net nežinau ar pavadinsi tai -draugėmis.. Kurios elgėsi taip lyg būtų porcelianinės lėlės,be minčių ir proto,kurios sakė ir darė tik savo malonumui,skaudino kitus žmonės,kad tik įtiktu kitiems ir pasijuoktu tuo metų iš manęs.. Prasideda mokslo metai,nuveikiau puse dalies tai ko troškau:
•Turėjau galimybe labiau susidraugauti su Eva,kuri nuostabus žmogus išties,kaip ir galvojau.
• buvau nuvykusi į stovykla,kurioje susiradau nuostabią kompaniją.
• susipažinau su keletą merginu,kurios tai pat nuostabios.
• padariau vakarėlį vasaros proga,kurį du metus svajojau padaryti,and well done! :)
Štai tiek,tik pusę žinoma,bet manau kita vasara bus dar geresnė ir nuostabesnė!! Daug numatytų planų,daug svajonių,daug susitikimų ir pan. O dabar reikia kaupti mintis ir rodyti jums kas minutę,kas dieną,belieka kuom nors nudžiuginti jus. Aš jau lekiu,laukite naujų mano įrašu! :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą