Sekėjai

2011 m. rugpjūčio 31 d., trečiadienis

rytojus-man laukiama diena

Labas vakaras,mieli mano įrašų skaitytojai. Rytojus-man laukta diena,kitiems- ta diena lyg gedulas. Man nėra panašus rytojus į gedulo diena. Ryt - RUGSĖJO pirma dieną, nauji mokslo metai,susirinkome po kelių mėnesiu vėl į tuos pačius kabinetus su daug stalų.. Kai kam norisi verkti,jog pasibaigė "katino dienos" per kurias tinginiavome ir nekibome į darbą,nors mokytoja uždavė aprašyti knygas,bent man taip neliepė,tik mano draugėms,jos tuo lyg nuskriaustos. Man būtų malonu,aprašyti knygas,juk kiek vieno žmogaus mintys man atrodo skirtingos. Susidedu atgal viską į kuprinę,visus naujus sąsiuvinius ir paruošiu mokyklai. Paruošiu suknelę,nušluostau batelius ir įsidedu užrašų knygutę. Susirašau su draugėmis ir tuoj lėksiu nuo kompiuterio. Gero vakaro,gero rytojaus,baigiu įrašą nes mano sesė man trukdo mano išdidžioji sesė neleidžia man susikaupti. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą