Sekėjai

2011 m. rugpjūčio 31 d., trečiadienis

įkvėpimas idėjoms

Per dieną trys įrašai,sakyčiau neblogai. :) Štai ketvirtasis,rašysiu apie mano įkvėpimą idėjoms. Kiek vieną minutę lyg šauna kas nors į galvą ir panorau parašyti dar ir dar daugiau įrašų. Pasileidžiu muziką,pagal kurią eina man teigiama emocija,muzika paleidžiu pagal nuotaiką,išgeriu truputi kavos ir neriuosi į savo minčių pasaulį. Kiek vienas sakinys tiesiog šauna į galva kas kart nuo karto. Net negalvojau,jog kada gali būti kas nors maloniau nei rašyti jums,ką žinau kas tie jūs,gal tik šiaip pasakojuosi sau,nežinau. Tiesiog papostinu savo įrašus tinklapyje ir nežinau ar šauna kam į galvą paspausti ir skaityti mano įrašus. Sekėjų turiu mažai,tikriausiai rašau gryniausia mėšlą,bet man yra vienodai,kam yra šūdas,o kam yra šiek tiek daugiau nei šūdas.. Tiesiog žinau kaip jaučiuosi rašydama blogui įrašus,atsipalaiduoju ir nusiraminu. Gal mano galvą prikišta daug mėšlo ir nesamonių,kurias netyčia pateikiu jums skaityti,tiesiog per daug atsipalaiduoju svajonėmis ir pasakoju viską kas sukasi mano galvoje. Nepykanta,džiaugsmas,nerimas,pyktis ir pan. Viską visvieną noriu jum papasakot,taip ir turiu įkvėpimą savyje savo toms mažytėms idėjoms. Įrašas po įrašo,ir net nežinau ar parašysiu dar kokį vieną ar du šiandiena. Viskas priklauso nuo mano minčių. Iki greito o gal ir ne,nežinau. Bet IKI :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą