Sekėjai

2011 m. gegužės 4 d., trečiadienis

You can do IT!

Susirūpinusi skaitau savo įrašą apie savo jog apsileidau. Staiga susirūpinau.Kas darosi?Kas darosi man?Jog aš galiu pakeisti tai,juk galiu susikaupti ir nesėdėti rankas sudėjusi,nedaryti namų darbų. Tokia aš tikrai nebuvau,pasidariau visiškai neseniai.Susirūpinau. Mano blogo skaitytojai,vis rečiau regės mano įrašus,juk rutina vis nesibaigia. O taip greitai vasara,bet kas iš to? Taip neturėsiu jokių rūpesčių,o gal? Blogas trimestras,oras bjaurus kaip ir dabar,lyja visur šlapia,saulės nematyti. O juk ką tik vaikščiojom su trumpom rankovėm ir prašėm nors lašelio lietaus. Dabar batai šlapi kaba pakabinti ant radiatorių,plaukai garbanojasi po lietaus.
Atsiverčiu pamokas,išjungiu kompiuteri ir kimbu į darbą, rašinėliai ir matematikos užduotys,kurių visiškai nesuprantu. Ech,trumpi tie mano įrašai bet turbūt jau ir užteks,VISO. O aš stengsiuosi pakylėti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą