Sekėjai

2011 m. kovo 6 d., sekmadienis

Kai nėrvina.;/

Net nežinau,nuo ko ir pradėti...
Taigi,visų gerai žinomas tinklapis Facebook,į šį tinklapį įkėliau naujas nuotraukas,su naujais drabužiais. Daug kritikos gavau ant nuotraukos,kur kopijuoju tipo nuo Airingos, rūbai ir pozos, labai sunėrvino,nes net nebandžiau jos mėgdžioti, bėje -  ne ji man idealas.
Ir tikrai negalėčiau nuo jos kopijuotis - ne ne ne.
Kodėl visi mano,kad mėgstu kopijuoti? Gal dėl to, jog kai buvau maža, jau turėjau facebook'ą ir tiesiog bukinau su savo postais ir nuotraukomis.
Kopinau nuo Viltės, tai buvo labai apgailėtina. Visokie nikai ir nuotraukos ir rūbai.
Ji tiesiog buvo man - idealas.
Nuo visų gaudavau tiek patyčių ir visokių grasinimų ir kritikos.
Bet buvau pasikėlusi ir spjoviau ant visų, toliau kopijuodavau. Dabar - kai esu nebe mažutė,buvo gėda viltės atsiprašyti už tai kas buvo seniau.O dabar vėl kritiką už - nieką.
Kaltina ir kaltina, žinučių vis daugėja, negaliu daugiau nebegaliu!
Norisi visus peikti,gintis. Bet negaliu,negaliu to daryti!tik dar labiau viską sušikčiau.
Ak,noriu visiems įtikti,geras/žinomas jausmas galbūt visiems.
Bet NIEKO neįvyksta,vis tapati maža,bjauri mergiotė,kuri tiesiog visus erzina,kad tik galėčiau pasitraukti,kur niekas manęs nerąstu...

Štai dėl kokios nuotraukos,kyla kritikos ir skandalai.
.....................

3 komentarai:

  1. man ji patinka,ji man yra graži.
    gal ir ištrinsiu.:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tiesiog pasakyk, kad padarei klaidą ir stengsiesi jos nebekartoti ( nors tai gali būti ir netiesa ). O jeigu toliau pyksta, tai tiesiog jie nėra supratingi žmonės ir viskas.

    AtsakytiPanaikinti