Sekėjai

2011 m. sausio 18 d., antradienis

Manija knygoms! :**

Mintyse retkarčiais pagalvoju:
,, Kam man reikalingos šitos knygos,numestos į lentyna, nei vieno žmogučio
šiltų rankų palietimo,niekeno neskaitomos guli ir liūdi.
Prisipažinsiu,kad labai retai skaitau,bet šiandien paėmusi vos tik į rankas knyga,
pajutau kažką gero ir švelnaus savo širdyje.
O knygos aprašymai,knygos viršeliai mane sužavėjo ir skatina skaityti.
Nesuprantu,kodėl tik retkarčiais skaitydavau,nejausdavau nieko.
Bet tik dabar susiprotėjau, ir pajaučiau lyg aš bučiau jų vietoje,
niekeno nepaimtos į rankas, gulinti gulėčiau,žinoma
ir liūdėčiau...
Šiuo metu,kliuvo į rankas knyga ,, Aš ryžtuosi,aš nesiryžtu "
Ši knyga labai įdomi, vos tik perskaičius pirmą skyriu.
Taigi atkreipkite dėmesį, į gulinčias knygas, ir pajuskite
gera ir švelnu jausmą savo širdyje, vos tik paėmes/usi
knyga.  Ačiū už dėmesį. :>*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą