Sekėjai

2011 m. sausio 25 d., antradienis

Kai nėra kuo džiaugtis.

Skauda širdį .
Klausi kodėl? Nes širdyje vien tuštuma.kodėl?
Dėl to ,kad neturiu kuo tikėti,neturiu ką gerbti, saugoti.
Nes jos nebetekau.
Ji man kaip sesuo, kaip mano dievas, ji mano pati geriausia draugė.
Kol viena su ja nesusitaikė ir pasidarė būūūm, DIDELIS sprogimas.
Ir še tau, jos susitaikė, aš likau viena, kaip maža maža, pelytė lakstanti ieškoti daug draugų,ir begalinės žmonių meilės.
Bet pelytėm niekad nepasiseka, klausiat kodėl?
Dėl to ,kad jas visas sutranko, arba padeda spąstus, ir jas sutraiško.
Taip ir aš jaučiuosi dabar. Suntrankyta,spąstais sukaustyta,sutraiškyta ir niekam nereikalinga.
Kažink,ar kas nors iš tos pelytės liks, nes visi jos negaili,ja vis skaudina ir skaudina.
Niekam nereikalinga miršta palengva, gera jums skaityti, o man sunku rašyti,nes ašaros temdo akis ir nieko negaliu padaryti, plyšta širdis.
Norisi būti angelu ir ilsėtis ramybėje,skraidyti ir šaudyti kitus bei  skaudinti, kaip buvo pasielgta ir su manimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą