Sekėjai

2012 m. balandžio 22 d., sekmadienis

Today laziest day ever

Ir aš vėl nerašiau tiek daug laiko,vis paruošiu medžiaga ir nieko nekeliu į blogą. Jei atvirai tai nenoriu prisižadėt,nes žinau,kad ne viską ką sakau gali išsipildyti. Net stebiuosi jau sekmadienis,taip greitai eina savaitės,net nespėji nieko padaryt ar tiesiog švaistai laiką šiaip sau. Mokykloje vaikštau lyg su kaukę,atrodau linksmą ar net laiminga. Bet nėra jau taip man puiku. Šiomis dienomis,turėjau daug pykčių,jei lieptumėt išvardint drauges,sustočiau ir pradėčiau galvot ar draugų išvis turiu. Kartais tai skaudu ar net pražūtinga. Atrodo juk tai tik man darosi,nors manau kiekvienas tą yra kentę. Norėčiau nesipykti su vienintelę man geriausia draugę,kuriai aš tikrai nemanau ar esu geriausia draugė,mes su ja susipykom neseniai- vakar. Ir jaučiuosi klaikiai. Neturiu nuotaikos niekam,gal tik draugės mano yra klasiokės. Pradėtu labai dažnai nėrvuotis,laikau nepykantą ir išleidžiu ją ant kitų. Tai mano kaltė. Bet aš vis dar kovoju su savo nervais,nes reiktu juos laikyti atokiau nuo draugių..:D Taigi nuo tokių dalykų aš pasidarau pati pačiausia tinginė,net tingisi nulėkti į parduotuvę kuri yra tik tris žingsniai nuo mano namų.. Fuck yeah.. Tiesiog beprotiška šiandien diena,pagalvojus,kad reiks dar padaryti namų darbus,susidėti rūbus mokyklai,susidėti kuprinę,mano odą šiurpsteli. Lauke apsiniaukę,rodos tuoj lys. Esu PLL maniakė,pradėjau per dieną žiūrėti gal po dešimt serijų.. Taigi parašysiu galbūt šiandien,o dabar pasidarysiu skaniausių cezario salotų ir užsikaisių arbatos puodelį,pasidėsiu ant lovos kompiuterį ir toliau žiūrėsiu serialus. Taigi geros  likusios dienos! :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą