Sekėjai

2011 m. gruodžio 7 d., trečiadienis

MIAUU

Dabar esu žiauriai susinėrvinus,nes jau prirašius buvau labai daug ir užlūžo kompas ir turėjau išjungti puslapį ir į juodraščius neišsisaugojo.TAI LINKSMA! Taigi ilgokai nerašiau,todėl jau dabar prisiruošiu rašyt..(priminkit kiek kartu aš tai sakiau?^^) Ne,šiaip tai,dabar tai tikrai stengsiuos..Ir šiaip pradėsiu dabar nuo savaitgalio rašyt viską:) Taigi penktadienį po pamokų turėjau eiti repetuoti mokyklos talentams į salę. Atėjo ir draugės į salę,pasiklausyti manęs ir pašokom tokį šoki kartu,paskui jau aš repetavau.. Kol galiausiai nutarėme atsipūsti ir susėsti. Draugės pas mane išsiruošė kaip į kokią iškila! Buvo taip juokinga,kai jos traukė maišais maistą..:D Pavalgėm,pašnekėjom ir sulaukėm tokio skambučio...Skambino vaikinai ir sakė,kad ateis pas mus ir pan. Ir po kelių minučių pamatėm juos priešais akis.Taip lyg niekur nieko įėjo į salę ir pradėjo eit link mūsų.. Buvo taip linksma,kad iš to linksmumo su draugę ruošėmės muštis su jais. Taigi vienas toks Simonas kabino mūsų draugę,aišku,jam nieko pasisekė...Tai jau viskas pasibaigė,kai jau ruošėmės eiti namo. Kelias namo buvo labai trumpas,nes visur buvo šlapia ir niuru,tiesiog labai norėjosi eiti namo. Grįžusi namo išgėriau karšto šokolado ir atsiguliau prie televizoriaus. Taip jau ir praleidau vakarą su šeima. Šeštadienio ryta atsikėlusi bėgau praustis,nusipraususi gavau žinutę iš draugės siūlydama eit į turgų apsižvalgyt..Sutikau,žinoma. Tiek prisijuokėm,pasikalbėjom ir grįžom namo. Namie sau sakiau,kad visgi nusipelniau nors kiek pailsėt tik ką grįžusi.. Ir staiga žinutė nuo kitos draugės siūlydama eiti į miestą. "Na puiku,- pamaniau". Susiruošiau ir bėgau iki draugės. Mus skyrė tik kiemas,gyvename arti viena kitos. Taigi jau ėjom link miesto,su man labai priimtinu tikslu: Apsipirkinėjimas kalėdoms! Prisipirkom visokių papuošimų kalėdoms,prisijuokėm ,viską apžvalginėjom ir traukėm namų pusėn. Grįžusi namo,slėpiau dovanas ir išpakavau papuošimus ir padėjau į dėžę,dar susimatėm su drauge,padėjau jai nunešti iš rūsio į namus didžiulę dėžę žaislų eglutei ir šiaip papuošimų..Sekmadienio rytas. Nusiprausiau,nuėjau į svetainę pažiūrėjom televizorių su šeima ir pavalgėme pusryčius. Apie dvyliktą,skambutis į duris,greit puoliau žiūrėt kas ateina.. Išbėga mažas kačiukas iš tos laimės vos nesuspiegiau,čiupau ir džiaugiausi.. Ji tokia graži mergytė,visa pūkuota,perso veislės ir kreminės spalvos,akys plačios ir pradėjo laižyti rankas. Iš kart pamaniau : "čia tai bent,mielumo įsikūnijimas!". Net nespėjau pamokų ruošti,vis dėl to,net ji neleido... Praleidau žaisdama su savo kačiuku. Dabar jau kiekvieną rytą atsikeliu apie šešias,ne savo noru,žinoma. Prikėlė kačiukas drąskydamas mano kojas,rankas,murkdamas tiesiai man prieš veidą,žaisdamas su mano pižama. Jau spėjo sudrąskyti mano rankas,net to betruko.. Bet labai faina,kai šalia turi visko ko tik nori. Tokia nuotaika kalėdinė artėja!! Įkelsiu čia keletą nuotraukų iš savaitgalio,susimatysime kituose įrašuose,xoxo:
čia maximoje šėlom su sniegučiu:D:D


kiekvienas vakaras su karštu šokoladu,niaam!:)
kokia ji miela!
^^

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą