Sekėjai

2011 m. vasario 15 d., antradienis

Šiandieninė. ♥

Kadangi, laukuose siaučia šaltukas,beveik visiem šventė širdį,jog nereiks ryt į mokyklą.
O man? Aš nesidžiaugiu,ypač kai per Valentino dieną šventi namuose,o ne su klasiokais mokykloje lakstai su širdelėm ant veidų.Ach,nepatinka man tas šaltis,per jį žiema ilgiau siaučia laukuose,bei neleidžia tirpti sniegui,saulės spinduliam šildyt vaikams paraudonavusius žandus.
Šiuo metų nepasitikiu nei vienų draugu,na gal tik vienu pasitikiu,bet dauguma - ne.
Draugių išdavystės mano protą knisa.>.<
Kiek vieną vos ne dieną šaiposi,o paskui atsiprašinėja,tai tikrai kartais užknisa.
Užteks apie tai man tauškėti,verčiau apie dieną.
Nėjau į mokyklą dėl šalčio,gulėjau ilgai lovoje,kol prisiverčiau išlipti iš lovos.Nupėdinau į virtuvę,radau mamos pritaisytą termosą su  šilta arbatėlę.
Prisėdau prie kompiuterio,kadangi ranka su gipsu o dar dešinę,tai teko rašyti planus kompiuteriu.
Na ką, greit nusiprausiau ir apsivilkau, geriu arbatėle ir tvarkau facebook'ą.
Tuo nelemtu noru išvysti kuo greičiau pavasarį ir vasarą sukūriau įvyki,prie kurio prisijungė žmonių ir palaiko mano laukimą.
Įkėliau truputėlį sienos nuotraukų ir savųjų *♥♥*.
Na ką, tikiuosi dar parašysiu blogą.Čiau. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą