Sekėjai

2012 m. vasario 6 d., pirmadienis

Monday morning^^

čia biški per lolcamphotos siaučiau:D
Labas rytas! Esu žiauriai laiminga,nes nėjau į mokykla ir miegojau kiek norėjaau. Taigi atsikėliau tikrai anksti apie  aštuonias,taip linksmai gavau pusryčius į lovą..Rytoj man reiktų koncertuoti talentuose savo mokyklos,bet greičiausiai juos vėl perkels į tolimesnę dieną,dėl šalčių ir aš vėl laiminga!..:D Taigi žiauriai fainai,kad gauni atostogų nemažai vien dėl šalčio,prasiverst ir be tų laukų gali,pasikvietus draugę į namus. Taigi vą,šiaip labai nebeturiu ką parašyt,nes ne viskas man taip jau gerai ir sekas,yra keletą problemų kurias ne taip lengva išspręst. Taigi dar atsiprašau,skaitytojai,dėl tų nuotraukų kur pas draugę miegojau,jų dar negavau:D Bet žadu jas greit gauti,kai tik draugė žinoma galės jas man atsiūsti. Aš vis žadu ir žadu vis padaryti kažką gero,per dieną kažką nenuobodaus ir naudingo,bet vis nesigauna! :D Šiaip apskritai tų prisižadėjimų nuo naujų metų yra pilna,bet reik stengtis nors kelis jų išpildyti. Šiandiena kaip ir vėl pasikartosiu,man tokia gera nuotaka,kad aš jos net apsakyt negaliu,bėje nežinau ir kodėl.. Bet kai pagalvoji,jog ryt gal teks eit į mokyklą ir reik sedėt prie žiauriai daug pamokų,nes nebuvau visą savaitę ir praėjusį penktadienį ir dar šiandien,tai išvis man čia žiauriai didelė kančia.. Bėje,žiauriai laukiu pavasario,gal net parašysiu kitą įrašą,kokie yra planai,vasarai ir pavasariui.. Užkniso tie šalčiai jei taip sąžiningai pagalvojus,nes kiek galima,greičiau vasara po galais,taip jos laukiu! Žinau,kad visi jos taip laukia,nes tai tobuulas metas ką nors veikti geresnio nei žiema.. Taigi manau dar tikrai sugrįšiu,nes jau siūlė vienas žmogus formspringe,kad turėčiau parašyti apie savo klasiokus ir t.t tai manau prisiversiu ką nors jums parašyti. Gero ryto ir skanios kavos geriantiems! xoxo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą